Waardering 5/5 (64 reviews)
Waardering5,0/5(7 reviews)
Dienst

Administratie

Wij kunnen uw volledige administratie uit handen nemen inclusief alle belastingaangiften voor een vast bedrag per maand zonder verborgen kosten.

Inzage in belasting

Wij zijn er voor ZZP’ers! We merken dat juist de kleinere zelfstandige ondernemers tegen bepaalde zaken aanlopen. Zo weten ondernemers soms niet van te voren hoeveel belasting ze moeten betalen en hoeveel geld er vrij op te nemen is. Ook is het niet voor iedereen duidelijk welke kosten je allemaal af kunt trekken van de belasting. Dat is zonde, want dan blijft er geld liggen. Wij geven inzage in al deze zaken via één druk op de knop, en nemen voor jou alle administratieve rompslomp uit handen!

Digitale administratie

Wij werken met een app waardoor je als zelfstandig ondernemer inzage hebt in al je administratieve zaken. In één oogopslag zie je hoeveel BTW je tot nu toe moet betalen, wat je omzet en je winst is en hoe dat zich verhoudt tot andere jaren. Ook bekijk je je voorspelde uitgaven via de app zodat je niet voor verrassingen komt te staan. In een persoonlijk gesprek op kantoor leggen we jou onze app uitgebreid uit, zodat je hier optimaal gebruik van kunt gaan maken.Hieronder een printscreen van het dashboard wat gekoppeld kan worden aan de administratie van jouw onderneming. 
Titel

Automatisering

Wil je je nooit meer druk maken over het verzamelen en uitzoeken van facturen? Bij ons kantoor zit je goed. Hier wordt namelijk een speciaal e-mailadres voor je aangemaakt. Vraag je contactpersonen en samenwerkingspartners om dit adres standaard in CC te zetten, en je facturen worden automatisch in je administratie geupload. Wij werken de gegevens bij achter de schermen. Zo kun je direct zien of de factuur al betaald is en welk effect dit heeft op je resultaat. Ook je aangifte inkomstenbelasting en BTW-aangifte worden verzorgd door ons kantoor. Zo heb je er zelf geen omkijken meer naar!

Persoonlijk en eerlijk

Op het kantoor waar Marc vroeger werkte, werden de zaken heel anders geregeld. “Daar heerste de ‘uurtje-factuurtje’-mentaliteit. Ik merkte dat klanten huiverig waren om vragen te stellen, omdat ze bang waren dat de teller dan ging lopen. Bij Kramer Financiële Dienstverlening bieden we daarom een pakket aan voor één vast bedrag per maand, zonder verborgen kosten. Wat kost een boekhouder? Slechts 75 euro per maand. Je kunt ons altijd bellen, mailen of appen met vragen, die service zit erbij in. Natuurlijk mag je ook langskomen, we bieden je graag een kopje koffie aan. We vinden het belangrijk om persoonlijk contact te hebben met klanten en ze echt te helpen!

Stuur ons direct uw vraag

Versturen

Contactgegevens

info@kramer-fd.nl
Bijsterhuizen 2104E
6604LG Wijchen
Kvk:
59153393
Becon:
636 496
AFM:
12047448
Dé zzp specialist in Nijmegen en omstreken.