Waardering 5/5 (43 reviews)
Waardering5,0/5(7 reviews)

Dé zzp administratiespecialist
in Nijmegen en omstreken.

Wat kunt u van ons verwachten:

Wij onderscheiden ons ten opzichte van andere administratiekantoren door ons heel bewust uitsluitend op de kleine zelfstandig ondernemer te richten. Zo bent u bij ons geen 'bijproduct'. Wij gaan uw gehele administratie voor u uit handen nemen en geven u  realtime inzage in uw cijfers. We hebben geen uurtje/factuurtje mentaliteit: bellen, appen, mailen of langskomen is bij ons altijd mogelijk zonder extra kosten.

Uw volledige administratie uit handen nemen?

Wij kunnen uw volledige administratie uit handen nemen voor slechts €75,- per maand! Neem contact op voor de mogelijkheden.

Aangenaam, wij zijn Kramer Financiële dienstverlening.

Aangenaam kennis te maken.
Begonnen als administratiekantoor en in de laatste jaren uitgegroeid naar volwaardig financieel dienstverlener. Dát is de stap die wij voor u hebben gezet om u als klant nog beter van dienst te kunnen zijn. Want hoe fijn is het als u, naast uw administratievragen, ook bij ons terecht kunt voor andere financiële zaken, zoals bijvoorbeeld uw verzekeringen, hypotheek en kredieten?Wij gaan de administratie makkelijker voor u maken, beloofd! Wij zullen alle zaken zoveel mogelijk in ‘Jip en Janneke’ taal aan u uit te leggen, zodat lastige zaken voor u makkelijker te begrijpen worden.Tijdsbesparing en automatisering staan bij ons hoog in het vaandel, zodat u zich maximaal kunt richten op het ondernemen!
Wat kunt u van ons verwachten?
  • Persoonlijk contact
  • Volledige verwerking van uw administratie
  • Automatisering en digitalisering van uw administratie
  • Een forse tijdsbesparing voor de ondernemer
  • Verwerking van al uw belastingaangiften
  • Verstrekken van een uitgebreide jaarrekening
  • Tussentijdse inzage in uw administratie
  • Onbeperkte ondersteuning bij ondernemersvragen
  • Een vast bedrag per maand, zonder verborgen kosten

Reviews

5,0 ·Uitstekend
5.0 · Uitstekend
Amazing firm and amazing people! I can arrange all of my finace and insurance affairs in one place. They are always on duty ready to give help, even with most difficult questions. I really wouldn't make it without their support and extensive knowledge. Thank you!
P
- Pawel Bednarczyk
Kramer Administratie neemt de tijd voor jou als ondernemer en alle administratie. Je wordt op de hoogte gebracht van nieuwe ontwikkelingen en wat deze ontwikkelingen in jouw situatie betekenen. Daarnaast wordt elke vraag netjes beantwoord en nemen ze alle tijd om uitleg te geven als je iets niet begrijpt.
I
- Imke Adolfs
Ik ben zeer tevreden, ik kan altijd terecht en alles wordt goed geregeld, zeker een aanrader.
R
- Randy Dalnoot
Sinds ik bij Kramer mijn administratie laat doen heb ik er totaal geen omkijken meer naar. Als ik vragen heb worden deze onmiddelijk beantwoord. Een persoonlijke aanpak. Heel fijn.
J
- Joris Wijlens
Kramer Financiële Dienstverlening denkt met je mee en maakt het je écht makkelijk! Een kind kan de was doen, zelfs al snap je werkelijk niks van administratie! Ieder dingetje wat door ons niet begrepen werd, werd uitgebreid uitgelegd. En waar ze helemaal in uitblinken, is hun persoonlijke touch! Ik raad iedere zzp'er sowieso Kramer Financiële Dienstverlening aan!
S
- Sandra Drinkwater
Heel fijn en vriendelijk bedrijf waar je ontzettend goed wordt geholpen. Geen vraag is raar en er wordt ook écht tijd voor je vraag/probleem genomen.
T
- The Dressing Room Tilburg
Opnieuw heeft Kramer Financiele Dienstverleningen te Nijmegen weer onze IB aangiften verzorgd. Altijd meedenkend en meewerkend, oplosingericht en accuraat. Nooit werden wij teleurgesteld in het door ons gestelde vertrouwen in KFD. Albert en Dayu Hamming
A
- Albert Hamming
Amazing firm and amazing people! I can arrange all of my finace and insurance affairs in one place. They are always on duty ready to give help, even with most difficult questions. I really wouldn't make it without their support and extensive knowledge. Thank you!
P
- Pawel Bednarczyk
Kramer Administratie neemt de tijd voor jou als ondernemer en alle administratie. Je wordt op de hoogte gebracht van nieuwe ontwikkelingen en wat deze ontwikkelingen in jouw situatie betekenen. Daarnaast wordt elke vraag netjes beantwoord en nemen ze alle tijd om uitleg te geven als je iets niet begrijpt.
I
- Imke Adolfs
Ik ben zeer tevreden, ik kan altijd terecht en alles wordt goed geregeld, zeker een aanrader.
R
- Randy Dalnoot
Sinds ik bij Kramer mijn administratie laat doen heb ik er totaal geen omkijken meer naar. Als ik vragen heb worden deze onmiddelijk beantwoord. Een persoonlijke aanpak. Heel fijn.
J
- Joris Wijlens
Kramer Financiële Dienstverlening denkt met je mee en maakt het je écht makkelijk! Een kind kan de was doen, zelfs al snap je werkelijk niks van administratie! Ieder dingetje wat door ons niet begrepen werd, werd uitgebreid uitgelegd. En waar ze helemaal in uitblinken, is hun persoonlijke touch! Ik raad iedere zzp'er sowieso Kramer Financiële Dienstverlening aan!
S
- Sandra Drinkwater
Heel fijn en vriendelijk bedrijf waar je ontzettend goed wordt geholpen. Geen vraag is raar en er wordt ook écht tijd voor je vraag/probleem genomen.
T
- The Dressing Room Tilburg
Opnieuw heeft Kramer Financiele Dienstverleningen te Nijmegen weer onze IB aangiften verzorgd. Altijd meedenkend en meewerkend, oplosingericht en accuraat. Nooit werden wij teleurgesteld in het door ons gestelde vertrouwen in KFD. Albert en Dayu Hamming
A
- Albert Hamming
Amazing firm and amazing people! I can arrange all of my finace and insurance affairs in one place. They are always on duty ready to give help, even with most difficult questions. I really wouldn't make it without their support and extensive knowledge. Thank you!
P
- Pawel Bednarczyk
Bekijk meer reviews
op google.com

Laatste nieuws

Ook als zzp’er kun je een huis kopen.
08 dec
Veel zzp’ers gaan er vanuit dat zij pas in aanmerking komen voor een hypotheek als ze minimaal drie jaar een eigen bedrijf hebben. In werkelijkheid kan dat vaak al na één jaar. “Er is veel meer mogelijk dan je denkt.
Bekijk bericht
Deze app regelt administratie voor zelfstandig ondernemers.
08 dec
“We merken dat juist de kleinere zelfstandige ondernemers tegen bepaalde zaken aanlopen. Zo weten ondernemers soms niet van te voren hoeveel belasting ze moeten betalen en hoeveel geld er vrij op te nemen is. Ook is het niet voor iedereen duidelijk welke kosten je allemaal af kunt trekken van de belasting. Dat is zonde, want dan blijft er geld liggen. Wij geven inzage in al deze zaken via één druk op de knop.”
Bekijk bericht
Is uw vraag niet beantwoord? Bel gerust naar 024 811 9824, of gebruik het contactformulier hieronder.

Veelgestelde vragen

Ik ben slechts een kleine ondernemer, is een boekhouder voor mij wel noodzakelijk?
Ja! Wij richten ons volledig op jou als kleine ondernemer. Wij weten daarom precies waar jouw behoeften liggen als zzp'er door de ervaring die wij door de jaren heen hebben opgebouwd met vergelijkbare ondernemers. Een cliché, maar absoluut waar: Een goede boekhouder levert je geld op. Wij weten als geen ander van welke fiscale aftrekposten jij als zzp er gebruik kunt maken. Ook gaan wij je helpen met het automatiseren van je administratie, hierdoor ben je veel minder tijd kwijt aan je boekhouding waardoor je meer tijd over houd voor het ondernemen!
Doen jullie nog meer naast boekhouden?
Ja! Wij trekken onze dienstverlening breder, want naast administratie kunnen wij je ook helpen met al je vragen over hypotheken, kredieten en verzekeringen. Wij zijn onafhankelijk tussenpersoon en kunnen bij diverse banken en verzekeraars direct bemiddelen, adviseren en afsluiten.
Welke belastingaangiften verzorgen jullie?
Wij nemen alle belastingaangiften die je als ondernemer moet verzorgen voor je uit handen, denk hierbij aan de BTW aangifte, ICP aangifte, VPB aangifte en aangifte inkomstenbelasting. Overweeg je om je administratie uit te besteden? In een persoonlijk gesprek inventariseren we welke belastingaangiften voor jou van toepassing zijn en waar we jou het beste mee kunnen helpen.
Kunnen jullie ook facturen voor mij maken?
We hebben iets veel beters: we kunnen het maken van facturen voor jou zo ver automatiseren dat jij zonder enige voorkennis altijd en overal zelf in een handomdraai facturen kan maken. Deze zelf gemaakte factuur komt in één klik bij zowel jouw opdrachtgever, jezelf én je boekhouder terecht.
Kan ik ook bij jullie op kantoor langskomen?
Ja zeker. Ons administratiekantoor in Nijmegen is gevestigd aan de Kerkenbos 1077Q. De koffie staat voor je klaar!
Verzorgen jullie ook loonadministraties?
Ja, wij werken samen met een loonadministrateur en kunnen je volledige loonadministratie uit handen nemen.
Kan ik gebruik maken van de kleine ondernemersregeling?
Indien jouw jaaromzet onder de €20.000 blijft kun je waarschijnlijk gebruik maken van de kleine ondernemersregeling. Wil je weten of dit ook in jouw situatie geldt en of het voor jou voordelig is? We helpen je graag!

Stuur ons direct uw vraag

Versturen

Contactgegevens

info@kramer-fd.nl
Kerkenbos 1077Q
6546 BB Nijmegen
Kvk:
59153393
Becon:
636 496
AFM:
12047448
Dé zzp administratiespecialist in Nijmegen en omstreken.